wtorek, 28 maja 2013

NEW

W ostatnim czasie duuuużo chodziłam po sklepach w poszukiwaniu sukienki. Specjalnie dla was zrobiłam parę zdjęć tych, które mi się spodobały oraz parę innych rzeczy ;)

                         Pierwszą sukienkę, którą chce wam pokazać jest w kolorze różu/łososia :P


koszt to około 130 zł - Kelly


                                    Druga sukienka jest w kolorze miętowym z koronką na plecach :)


koszt około 130 zł - Kelly


                                                Ostatnia jest również w kolorze łososiowym :)

koszt około 120 zł - sklepik w Brodnicy


                                           Następną rzeczą jest bluzka w kolorze cappuccino :)

koszt około 50 zł - Kelly


                                           Miętowo-biała bluzka w wiązaniem ala krawat :)

koszt około 60 zł - Reserved


                                               Biała bluzka z koronka i dłuższym tyłem :)

koszt około 60 zł - Reserved

Długo zastanawiałam się jaką sukienkę wybrać ale w końcu zdecydowałam się na jakąś. Już niedługo pokarzę wam ją ale jak na razie to tajemnica :P hehe
Szykuję również dla was niespodziankę :D Ale o niej już niedługo :)
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz